onsdag 16 oktober 2013

Garderobspass

HAR MÅNGA BESÖKARE MEN SAKNAR ERA ÅSIKTER

Vill veta vad ni tycker är bra och dåligt i inläggen och vad ni vill ha mer och mindre av kommer att svara på allas kommentarer bra som dåligt och som vanligt för er utan blogg så skriv ert namn så svarar jag här på bloggen

Idag har jag tagit ett garderobspass åt Jessica här på Ulla Winbladh då hon är på upprop i skolan nu när hon skall läsa upp sina betyg



Internet funkar så där idag så det blir till att koppla upp sig på Hotspoten via Mobiltelefonen.

Det är en strid ström med folk som kommer och går så det tar lite tid att skriva sina inlägg,läsa bloggar och skriva/svara på kommentarer.

Vet inte riktigt när Jessica kommer och löser av mig men jag funderar på att gå på hockeyn ikväll AIK-Leksand på Hovet men vi får som sagt se vad som händer.

 
Efter senast matchen mot Örebro och segern senast mot Leksand på bortaplan så ser jag med stor förhoppningar fram emot en bra match från Hockeykrigarna.

Imorgon blir det heldag i garderoben och jag hoppas på bättre internet imorgon.


Allt för nu

Vi är överallt

2 kommentarer:

Camilla sa...

Dumma internet.
Hoppas verkligen att det blir bättre.
Ha en bra dag!

Ama de casa sa...

Tur att det finns andra vägar när internet krånglar...
:-)