måndag 17 februari 2014

Bloggutmaning365


VECKA 8 - MUSIK
 
048. Vad för slags musik gillar du?
049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
050. Berätta om ett härligt minne kopplat till musik
051. Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det?
052. Tipsa om något intressant som har med musik att göra
053. Hiss & Diss - Musik
054. 5 låtar du rekommenderar


Jag är väl lite av vad man kan kalla en allätare när det gäller musik för jag lyssnar på det mesta om det spelas.





Men om jag själv får välja så blir det Bandit Rock då jag slår på radion då jag i unga år var hårdrockare ut i fingerspetsarna och inte lyssnade på så mycket annat.







Allt för nu


Vi är överallt

Inga kommentarer: