tisdag 25 februari 2014

Bloggutmaning 365

VECKA 9 - STÄDNING
 
055. Är du en organiserad person?
056. Bryr du dig om hur städat andra har det i sina hem när du besöker dem?
057. Vem är det som städar hemma hos dig?
058. Om någon hälsar på oannonserat, får du skämmas för hur det ser ut hemma?
059. Länka en städprodukt du tycker är bra
060. Hiss & Diss - Städning
061. 5 saker som alltid ligger framme trots att du stör dig på dem

Eftersom jag inte själv är så duktig på att städa hemma så kan jag inte döma andra om dom inte har det städat sedan uppskattar jag om det är städat hemma hos andra när jag besöker dom.






Allt för nu

Vi är överallt

3 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Jag försöker hålla ordning här hemma, men med tanke på fyra hundar med egna ingångar i huset så blir det lätt lite grusigt :P

Camilla sa...

Jag är en som städar innan jag ska få främmande.
Men jag är inte en som tittar hur andra ha städat.
Var och en får göra som dom vill,tycker jag :)
Ha det bäst!

Madde sa...

Gott med resa, hade du det bra?