måndag 10 februari 2014

Bloggutmaning365

VECKA 6 - HEMMA
 
034. Hur ser ditt drömhem ut?
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
036. Vilken stil har du hemma?
037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
038. Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma
039. Hiss & Diss - Ditt hem
040. 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem

Då jag har kompisar med dålig uppfostran som håller på fel lag så skulle jag vilja nämna dom men då får man inte så mycket besök och det är tråkigt så jag får välja något annat.

1. Katter då jag är allergisk mot dom

2. Orm då jag är rädd för dom

3. Tapeter i fel lags färger

4. Gardiner i fel lags färger

5. Skulle vilja säga kolhydrater men dom smiter dock in hela tiden


Allt för nu

Vi är överallt

1 kommentar:

freja sa...

min pappa är också allergisk mot katter så får ha våra utomhus och de får komma in någon gång då och då :(

sv: nej egentligen inte, men har ca 1500 kr att klara mig på per månad så är ganska illa haha! hade lätt kunnat spendera mer :)