måndag 3 mars 2014

Februari i text och bild

Så har vi kommit till summering av Februari månad


Det fortsatte som det slutade med jobb både på Ulla Winbladh och på F12.
Här håller jag på att bygga en bar på Konstakademin under cateringen för F12.


Vissa dagar kom vårt paraplyställ väl till användning


Ibland hinner man dricka kaffe oxå


Vi fick äntligen hem våran måttbeställda säng från Sova




Det blev givetvis lite tittande på OS från Ryssland som jag tycker gick överförväntan för Sveriges del.




Alla Hjärtans Dag firade jag på jobbet/jobbade där vi bjöd på gelé hjärtan

Träningen gick över all förväntan och månadens del mål uppnådes




8Km var målet för månaden och det uppnådes

Höjdpunkten var givetvis vår Dublinresa som bjöd på Poker, Skratt, Gråt och givetvis drycker i mängder av alla dess sorter

Fina rum



Main event som jag är nöjd med trotts att jag inte vann några pengar där då spelet fungerade bra men korten ville inte falla in till min fördel


 
Kristian som blev bäste svensk i Main event och fick 1200 Euro



Goda drycker blev det



Många goda drycker blev det


 
I det sista eventet Crazy Pineapple så kom Mia 3:a och fick 900 Euro (vi tackar den enormt intresserade klacken till vänster med ett BU)




Allt för nu


Vi är överallt
   

Inga kommentarer: