måndag 24 mars 2014

Bloggutmaning 365

VECKA 13 - NYHETER
 
083. Brukar du vara först att få reda på nyheter bland vänner?
084. Har du någon trevlig nyhet att berätta?
085. Vad för slags nyheter tycker du är mest ointressant?
086. Om du inte fick reda på nyheter om vad som hänt i Sverige på en vecka, skulle du tycka det var jobbigt?
087. Länka en artikel från aftonbladet.se som är den typ av artiklar du helst läser
088. Hiss & Diss - Nyheter
089. 5 ställen du brukar kika på för att få reda på nyheter


Varierande beroende på vad det gäller och vad jag gör för tillfället.


Jobbar jag långa dagar så kan det ta en stund att få reda på saker men är jag ledig så håller jag mig uppdaterad allt som oftast igenom att gå in på diverse nyhetssidor.



.........




Allt för nu


Vi är överallt

1 kommentar:

Jag och mina ungar sa...

Hoppas du haft en bra dag!