torsdag 23 januari 2014

Bloggutmaning365

Här kan ni läsa mer om utmaningen:
http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html

VECKA 4 - DJUR
 
020. Har du klappat ett vilt djur?
021. Vad är det roligaste du sett ett djur göra?
022. Finns det något djur du kan ha ihjäl utan att må dåligt efteråt?
023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?
024. Länka ditt favoritdjurklipp på youtube
025. Hiss & Diss - Husdjur
026. 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut

Om jag fritt fick välja och bodde lite större än jag gör idag skulle jag vilja ha någon form av apa det har jag ända sedan jag var ett litet barn.







Allt för nu

Vi är överallt

1 kommentar:

En plats i solen sa...

haha coolt och ha en apa hemma!

Ja gör det, filmen är bra, men lite extra bra för jag är med :P

Lade till dig på bloglovin blev nr 10