onsdag 22 januari 2014

Bloggutmaning365

Här kan ni läsa mer om utmaningen:
http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html

VECKA 4 - DJUR
 
020. Har du klappat ett vilt djur?
021. Vad är det roligaste du sett ett djur göra?
022. Finns det något djur du kan ha ihjäl utan att må dåligt efteråt?
023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?
024. Länka ditt favoritdjurklipp på youtube
025. Hiss & Diss - Husdjur
026. 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut

Visst skulle jag kunna göra det:

Ormar (gillar inte orm)

Sedan fiskar, fåglar och mittimellan för att få mat







Sedan så spindlar och andra småkryp


Allt för nu

Vi är överallt

2 kommentarer:

arasen sa...

Ja, verkligen. Jag älskar att äta kött, men jag tror inte att jag skulle klara av att döda djuret själv. Tycker om att fiska, men någon annan får ta död på fisken :p haha

Marran sa...

Ah, tänkte inte ens på fiskar, det kan jag också döda och maskar.. Fanns ju en hel del djur ändå!

SV:
Ja visst är det! Det är nästan det som är roligast med bloggutmaningen, att se vad alla andra har skrivit.