lördag 11 januari 2014

BLOGGUTMANING365

VECKA 2 - BARNDOMEN

006. Vad vad populärt när du var liten?
007. Hur var du som barn?.
008. Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?
009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?
010. Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också
011. Hiss & Diss - Händelser från barndomen
012. 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn

Åter igen måste man gräva djupt i minnes banken för att hitta dom sakerna.

HISS:
* Alla somrar ute på vårat landställe i Stockholms skärgård.



* Alla kamrater som jag växte upp och lekte med under min barndom vilka vissa fortfarande är mina bästa vänner.





* Dom snörika vintrarna som gjorde att vi kunde åka skidor, Pulka, Snowracer och ha Snöbollskrig.


DISS:
* Dom få som faktiskt tog sig tid att mobba andra och i vissa fall mig.


* Alla mina stukade fötter sprickor i ben och armar och dito brutna så det blev att gå med kryckor.




Allt för nu

Vi är överallt

Inga kommentarer: