lördag 30 november 2013

Slut Mustaschen

Precis som förra året deltar jag i Movember.

Movember är ett sätt för alla att få upp ögonen för Prostatacancer och samtidigt kunna skänka pengar till forskning.

Så vad jag har gjort är att jag den 1 November rakade av mig allt skägg och kommer under november månad att odla mustasch och ni kommer att kunna följa mitt och mina vänner i vårt mustasch odlande.

Så varför inte göra en insättning för att stödja kampen.

Ny och lättare länk för att donera http://se.movember.com/donate sök på Mikael Ericsson eller mitt lag Brothers in mo

För att se hur det går för mig http://se.movember.com/mospace/3287925

Jag kommer att lägga upp bilder både här och på min Mo sida

Innan

Dag 5
 
Dag 10

Dag 15
Dag 20
 
Slut resultat
Dag 30
 
 
Allt för nu
 
Vi är överallt

4 kommentarer:

madelein sa...

Bra initiativ!

Veiken sa...

Jag satte in en slant på cancerfonden igår till minne av en god vän...... jävla sjukdom....

Anonym sa...

Önskar en trevlig första ADVENT

Camilla sa...

Min mustasch är inte mycket att skryta över ;)
Sv: Ja, jag har läst boken om Noice.
Jag fick den i 40 års present av min kusin. Signerad och allt :)
Kanon bra bok!
Hälsa honom det!
Ha nu en toppen första advent!