tisdag 26 november 2013

Sista dagen av förberedelser

Imorgon är det dags igen då börjar julbordet ute på Fjäderholmarna.



Endast 25 minuter från Nybroviken eller 5 min från Nacka Strand med båt ligger Fjäderholmarna där jag i år kommer att befinna mig under den större delen av denna julbords period och det är även i år våran Kökschef Mårten Karlsson som tillsammans med Gert Klötzke som står för julbordet där all mat görs från grunden ute på ön.

Upplägget när vi jobbar kommer att vara samma som förra året då vi jobbar 2-3 hela dagar sedan ledig 2 dagar vilket betyder långa dagar men många timmar.

Som förra året kommer vi att sova över dom dagar vi jobbar så igår så städade/vädrade vi ut personal huset grundligt.

Här kommer det lite bilder från förra året.




 
 
Det kommer givetvis komma nya bilder från detta år under December månad.
 
 
Allt för nu
 
Vi är överallt

3 kommentarer:

Ama de casa sa...

Det är så fint på Fjäderholmarna! Fast jag har bara varit där på somrarna.

Låter som ett bra upplägg på jobbet. Då får du ju en himla massa tid över till att handla julklappar ;-)

trollet sa...

Då kör vi!! =)

madelein sa...

Tack, jag skall hälsa den lilla!