måndag 12 augusti 2013

Lång helg och ny vecka

Helgen blev lång nu får vi se hur denna vecka blir

Började med att jobba ute på Fjäderholmarna på fredagen
Då vädret inte ville bjuda till så blev dagen väldigt lång... Inte så mycket att göra under dagen så när kvällen kom så hade man nästan somnat men gästerna gjorde så att man piggnade till och kvällen flöt på bra


Lördagen började tidigt för att det var dags att färdas ut i skärgården för att jobba en "liten"skärgårdslunch (120 vuxna och 30 barn) på en liten ö utanför Vaxholm där vädret var som vackrast som vanligt

Efter att ha släpat,kånkat och tillagat maten så var det dags att släpa ner allt till en taxibåt som kom och hämtade oss och som tur är kom det en budbil och hämtade allt i Vaxholm

Allt gick enligt planerna så vill passa på att tacka Jeanette,Jocke och Filippa för deras insatts under dagen

Söndagen blev väldigt vilodag då jag kände att krafterna tröt kraftigt


Ungefär så här

Mat mässigt så har jag klarat mig hyggligt fast jag skulle vilja att jag skärper till mig

Men nu är det en ny vecka med nya utmaningar så upp på hästen igen



Allt för nu

Vi är överallt

2 kommentarer:

Bloggaren sa...

Tyvärr vart det ingen vinst i Malmö, det hade blivit en bra avslutning på helgen..

Ta hand om dig

Anonym sa...

låter som att du har rätt kul i jobbet som får jobba så där :)