tisdag 9 juli 2013

300 inlägg,enkät och det närmar sig tävling igen

Igår så gjorde jag mitt 300:e inlägg här på bloggen och för att fira det så vill jag att ni skriver en liten kommentar om vad ni tycker och tänker om min blogg om något skall förändras eller läggas till



Så vad ni behöver göra är att ni längst ner i inläggen trycker på kommentarer oavsett om ni har en blogg eller inte så går det att skriva något ni får givetvis vara anonyma men om ni lämnar namn eller bloggadress så ska jag skriva tillbaka eller kommentera vad ni sagt

Sen så närmar det sig en milstolpe i antal besökare och då blir det tävling igen och eftersom föra tävlingen inte gick så bra då inte så många svar kom in (vet inte om det blev en missuppfattning?) så hoppas jag på fler svar denna gång då jag skall göra det extra lätt :)


Allt för nu

Vi är överallt

7 kommentarer:

trollet sa...

Håller tumme för många kommentarer=)

kaffehörnan sa...

Grattis till 300

Ama de casa sa...

Jag kom in från lchftrollet och vågar inte annat än att lyda hennes uppmaning ;-)

Grattis till alla inlägg och besök!
:-)

Gilla sa...

Grattis till ditt trehundrade inlägg. Jag har faktiskt inte räknat mina.

Tråkigt nog, kunde jag inte se dina bilder alls. Det kanske beror på min dator. Jag har svårt för tillfället med mitt bredband.

Det var Trollet, som skickade mig hit. Tacka henne.

Gilla

Veiken sa...

Jag trodde faktiskt att du hade slutat blogga. Det är så roligt att läsa varierande bloggar, så var dig själv och skriv om det du gillar! :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Kikar in från Jessica (Lchftrollet) så därför kan jag inte ge så mycket feedback då jag inte läst här innan. Men ett grattis till 300 inlägg iaf. Undrar hur många man själv skrivit ;-)

soffie sa...

hejhopp! grattis till ditt 300 inlägg:) du har en bra blogg tycker jag!