måndag 6 maj 2013

Inför AIK-Göteborg och min lilla hyllning av Ivan Turina

För er som läst mina inför rapporter innan så kommer denna bli annorlunda














För ikväll så kommer fotbollen i andra hand denna kväll är tillägnad Ivan Turina















Jag kommer att ha samma rutiner som vanligt innan och efter matchen men det kommer att vara med sorg jag åker mot Solna idag nu när jag väl bestämt mig för att se på matchen

Jag har under dom senast dagarna försökt att förstå vad som egentligen har hänt men kan inte riktigt ta det till mig att Ivan är borta, så idag kommer väl allt bli på riktigt när hyllningarna kommer så även mera tårar

Har som alla andra varit väldigt tagen av alla hyllningar som har strömmat in från hela världen efter i torsdags, så i framtiden när jag kommer att prata om Ivan så kommer jag att göra det med glädje och om någon frågar om han va bra så kommer svaret att bli nej han var bäst

Denna dag skall för mig vara en glädjens dag eftersom jag fyller år men min 42 födelsedag kommer gå till den sorgligaste för mig

Tack för allt Ivan Turina hälsa alla i AIK familjen och håll ett vakande öga på oss och på målet i himlen

AIK reser med hela truppen till Friends Arena. Startelvan blir offentlig en timme innan avspark.

Allt för nu

Ivan är överallt

2 kommentarer:

LIENE sa...

Tror jag läste något om honom på ens facebook, hmm. Vad hände egentligen?

Jag grattar dig på din födelsedag ändå :) annars känner jag mig lite taskig.

Veiken sa...

Det är så himla tragiskt!!!! Skönt när alla ställer upp och visar respekt!
Jag vill dessutom önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR enligt traditionen i vår familj då vi alltid önskar folk ett gott nytt levnadsår! :).