torsdag 18 april 2013

Stölden på Friends Arena



Som vi alla ser så stal linjedomaren ett mål från AIK vilket betyder att han är en tjuv och bör dömas för det

Efter hemkomst igår så sa jag till min sambo: Om jag skulle göra sådana misstag som linjedomaren gjord så hade jag fått sparken direkt och han bör bli avstängd men likt förbannat kommer han vifta med sin flagga i nästa omgång

Avstängd var dom första orden jag hörde M9 säga idag när datorn slogs på

När man mitt på dagen hade börjat lugna sig efter att snackat lite med arbetskollegor så får man nästa smäll då det i tidningarnas nätbilagor står att M9 kan bli avstängd för sitt uttalande (perverst enligt mig)

Blir Martin avstängd så skall linjemuppen oxå bli det pitten i pottan klart slut

Allt för nu

Vi är överallt


Inga kommentarer: