tisdag 20 november 2012

Lunch och Jobb

Vi började dagen med lunch på Melanders Fisk i Söder Hallarna med Eva B


Eva B

Tjejerna åt Vitling med Chevresmör och jag tog Scampisallad med Cesardressing, Under lunchen fick jag ett sms med frågan om jag kunde jobba ikväll och eftersom jag var ledig så bär det strax av mot jobbet

När jag och Jessica har jobbat klart(hon serverar på en begravningsmiddag) så bär det av mot träningslokalen för ett mördarpass igen

Det känns i hela kroppen från gårdagens pass



















Detta är innan gårdagens pass


Allt för nu

Vi är överallt
 
 

2 kommentarer:

Snejky sa...

Hoppas det gick bra på jobbet för dig......
Svar: Ska lägga fram detta förslag till min handledare, men tror nog hon inte alls e sugen på att byta....hehehe)

ANGELICA sa...

åh salladen lät god :D