tisdag 22 januari 2013

Filmpremiär

Kvällen igår vart fortsatt lugn middag(Stek på Fransyska med pumpapuré och Kantarellsmör) och lite Poker(inga större vinster att rapportera) innan det var dax att hoppa i säng eftersom det blir en lång dag idag

Denna dag går i arbetets tecken på lunchen sitter jag i garderoben på Ulla Winbladh och ikväll så blir det servering på Pontus


 Bild på Entre´n till Ulla Winbladh


 Bild över restaurangen på Pontus

Känns som jag ligger bra till i att läsa andras bloggar och svara på kommentarer så får se hur jag ska fördriva tiden nu:)

På Fredag 25/1 så är det premiär på filmen Ego där jag är statist i en av scenerna
 

Jag syns som en av snöröjarna när huvudpersonen går upp för Sturegatan utmed Humlegården och sedan korsar vägen vid övergångstället där vi sätter upp en skylt med VARNING FÖR RAS

Ser med spänning fram mot att se filmen

Allt för nu

Vi är överallt



4 kommentarer:

Snejky sa...

Woaw, en blivande skådis...Jamen denna film måste man ju kolla in dårå..hahaha
Önskar en toppendag...

Veiken sa...

Jösses,så mycket snö ni har.... det ser ruskigt kallt ut! :(

Veiken sa...

Hej!
Du skriver inte in rätt adress till din blogg, så det kan vara svårt att hitta dig! Ha det så gott i kylan!

Anonym sa...

snö o kyla då är det mysigare o sitta inne. fin bild på huset