onsdag 30 januari 2013

Dublin

Då var det dax att åka till Dublin idag för att spela lite Poker och koppla av lite
Resa till European Deepstack Poker Championship VI
European Deepstack Poker Championship VI ingår i en årlig serie där man spelar med 50.000 i startmarker och 60 min blindsperioder. Värd för detta stopp i Dublin är välkända D4events.
Detta är sjätte upplagan och senaste året var 590 spelare på plats. Vi var över 50 svenskar på plats i februari och nu siktar vi på att göra om denna roliga resa!
 
 
Här kan man följa hur det går för oss och jag skall försöka uppdatera lite själv
 
Annars har jag haft fullt upp och fått lagt bloggen åt sidan men nu får det vara slut på det så jag kan dela med mig av vad som händer i mitt liv
 
I Måndags så hade Ulla Winbladh personalfest, Jag jobbade men åkte efter jobbet dit
Så här såg Jessica ut
 
Svängde förbi Läckerbiten igår för att kika på Brynäs-AIK
Matchen dominerades under långa perioder av Brynäs men Daniel Larsson i AIK målet var omuterlig ända fram till det återstog 5 min då Christian Djoos lyckades sätta 1-0 till Brynäs och det såg mörkt ut
Men med 2,5min kvar så drabbades Brynäs av en utvisning och Broc Little lyckades pressa sig in framför mål och sätta pucken mellan benen på målvakten till 1-1
 
Väl i förlängningen så lyfte AIK upp spelet och efter en fin soloprestation av Björn Melin så lyckades Daniel Josefsson raka in pucken så att extra poängen kom med hem till Stockholm
4p av 9 på denna lilla mini borta turné får ändå ses som godkänt
Daniel Josefsson
 
Nu ska jag packa ner dom sista sakerna innan vi drar iväg
 
Allt för nu
 
Vi är överallt

1 kommentar:

Snejky sa...

Fin..lilla frun...*L*
Jag önskar en toppen resa & all lycka med pokern..
Kramen