lördag 29 september 2012

Fest i dagarna 2

Så är den nu här, fest helgen, idag Uffe fest hos Eva W och imorgon P-Fest

Uffe fest har nu blivit en tradition hemma hos Eva vi lyssnar på Lundell dricker vin och snackar goja... Helt perfekt enligt mig hoppas oxå att det dyker upp lite folk man inte har träffat på länge

Imorgon är det P-Fest vet inte än vad vi ska göra men om jag förstått det hela rätt brukar det gå vilt till( det är ju mitt första år ute på Fjäderholmarna så jag har aldrig varit med) men räknar med en trevlig kväll

Så vi får väl se hur det går med mat och dryckes biten:)


Igår så va jag och jobbade på Pontus som ligger på Brunnsgatan här i Stockholm med Carlos som jag jobbade med på Holmarn min gamla chef Sergio jobbar oxå där
vu_I1_pontus-matsal-2x.jpg
                                   En bild på Matsalen

Jätte mysigt ställe med trevlig personal... Jag och Malin som jag jobbade med hade ett sällskap som firade 30 års jubileum inne i festvåningen på 31 pers som åt Lax, Biff och Äpplekaka

Allt för nu

Inga kommentarer: